Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ontvoerd en vastgebonden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 11:57 am

Rikki was in het bos gevangen genomen door een groepje jongens, en ze hadden haar
neergeslagen. Ze werd weggevoerd naar een oud huis, en daar zat ze vastgebonden.
Niet veel later werd ze wakker, en ze wist even niet wat er zojuist gebeurd was. Dan
merkt ze plots dat ze vastgebonden was, en ze had natuurlijk ook hoofdpijn gekregen
door de klap. "waar ben ik? En wie zijn jullie?" Zei Rikki dan boos tegen hen, en ze
wist niet wat dit betekende. "Zwijg jij je bent ons lokaas voor iemand, en nu we zijn
zwakke schakel hebben gevonden kunnen we je misbruiken voor alles." Zei één van
de jongens met een brede gemene grijns op zijn gezicht, en deze nam haar kin vast.
Hij kustte Rikki volop op de mond, en ze trok zich haastig weg van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:01 pm

Zane reed met zijn motor naar een oud huis. Het was verlaten en het was zijn schuilplaats geworden. Niemand was er ooit gekomen. Altans dat dacht hij, hij zette de muur tegen de zeikant van het huis en opende de deur. Hij deed het zwakke lichtje in de kamer aan. En stopte ineens toen hij daar jongens van de crossbaan zag en Rikki.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:04 pm

De jongens hoorde wat geluid, en ze deden een blinddoek om de ogen van Rikki zodat
ze niks kon zien. "Wwat gebeurd er waar is het licht?" Zei Rikki dan ook wat in paniek,
en ze wist niet goed wat er gebeurde. "Zozo Zane je bent dan toch gekomen." Zei één
van hen grijnzend, terwijl deze Rikki aanraakte. Ook gaf hij haar enkele kusjes in de
nek, en Rikki wist niet wat ze kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:09 pm

Zane legte zijn helm neer en keek hen strak aan. ''wat moeten jullie?'' vroeg hij. Toen zag hij wat een van de jongens deed. Hij balde zijn vuisten en je hoorde licht gekraak van botten. Hij stapte op de jongen af en gaf hem een harde klap tegen zijn kaak. ''whoeeew'' riepen een paar jongens uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:11 pm

Ze hoorde Zane zijn stem, en ze wist niets te doen. Ook voelde ze die gast zijn lippen
in haar nek, en daarna hoorde ze een harde klap. De jongen begon terug te slaan, en
hij kijkt hem ook strak aan. "Ze is nu van mij Zane, en je kan er niets tegen doen."
Zei de jongen breed grijnzend, en de anderen kwamen dan ook maar meevechten met
hem tegen Zane.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:20 pm

Zane werdt tegen een muur aan geduwd en in zijn gezicht en buik geslagen. Hij hoorde de woorden van de jongen en snoof. Hij duwde de andere weg en greep de jongen die steeds praatte bij zijn keel. ''ik weet niet wat er met jou is maar laat Rikki hier buiten'' snauwde Zane tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:23 pm

De jongen grijnsde breed, en hij kijkt dan naar Rikki. "Haar laat ik echt niet met rust,
want alleen zo kunnen we je breken. Ze is van mij Zane, en daar zal jij je bij moeten
neerleggen." Zei de jongen breed grijnzend, en Rikki wilde dit niet. "Ik ben niet van
jou maar van Zane." Riep Rikki plots tegen de jongen, en ze werd dan plots knalrood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:25 pm

Zane hoorde de woorden van de jongen en kneep hem harder in zijn nek en duwde hem keihard tegen de muur aan. Toen hoorde hij de woorden van Rikki en keek verbaasd naar haar. Ineens stond er een jongen met een mes in zijn hand voor hem. ''bye bye Zane'' zei de jongen. Voordat Zane nog iets kon doen voelde hij een steek in zijn buik. Hij snakte naar adem en zakte op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:29 pm

Rikki wist niet wat er gebeurde, en ze had wel wat bang. Ze probeerde los te komen,
maar dat lukte niet echt want de touwen zaten erg strak. "We gaan jongens laat Zane
maar gewoon liggen bloeden." Zei de jongen dan terwijl hij nog even aan Rikki ging
aanraken, en hij gaf haar weer een kus op de mond. Ze spuwde in zijn gezicht, en ze
kreeg vervolgens plots een klap op het hoofd. Niet veel later liepen de jongens weer
naar buiten, en ze deden alsof er niets aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:31 pm

Zane keek de jongens na en keek naar zijn hand die op zijn buik lag. Er stroomde bloed over heen. De jongen van het mes had nog een keer goed door gedrukt en was daarna ook weg gegaan. Zane keek naar achteren naar Rikki en voelde toen hoe zijn hoofd de grond raakte en zijn ogen zich sloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Cleo

Cleo


Posts : 8
Join date : 27-06-09
Age : 29
Location : -

Profiel
Leeftijd: 17 jaartjuhs
Mens/Meermin: meermin :P
Relatie: geen

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:35 pm

Cleo riep rustig door de stad en geeuwde.
ze liep langs een huis waar ze een groepje jongens uit zag komen.
ze keek naar het huis en keek goed.
ze dacht is dat de brommer van Zane???.
ze keek er nog goed na en wist het zeker.
ze liep naar het huis en keek omhoog.
toen keek ze maar door het raam maar ze kon het niet goed zien.
ze deed de deur maar open en schrok zich kapot.
ze zag Rikki vastgebonden en zag Zane bloedden.
"wat is hier gebeurd???" ze keek met grote ogen naar de 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:40 pm

Rikki wist niet wat eraan de hand was, want ze kon niks zien. Ze hoorde iets vallen op
de grond, maar wat wist ze niet. Plots hoorde ze een deur opengaan, en ze rilde dan
ook een beetje. Ze wilde dolgraag wat zien, maar door die blinddoek kon dat niet. Dan
hoorde ze Cleo praten, en ze zucht dan ook heel even. "Ik was ontvoerd maar toen
kwam Zane, en dan was ik geblinddoekt, en ze zeiden vanalles tegen elkaar maar
meer weet ik niet want ik kan niks zien hier." Zei Rikki dan tegen Cleo, en ze zucht dan
ook weer eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:43 pm

Zane lag nog steeds op de grond. De wond bleef natuurlijk behoorlijk had door bloeden en onder zijn zij ontwikkelde zich dus een plasje bloed, want hij lag op zijn zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Cleo

Cleo


Posts : 8
Join date : 27-06-09
Age : 29
Location : -

Profiel
Leeftijd: 17 jaartjuhs
Mens/Meermin: meermin :P
Relatie: geen

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:44 pm

Cleo keek naar Zane en liep maar snel naar Rikki.
ze deed snel haar blinddoek af.
ze maakte haar verder los en keek bezorgd naar Zane.
"ik bel de ambulance wel" ze keek naar Zane.
ze zocht in der zakken en zuchte.
ze vond haar mobieltje eindelijk en pakte hem.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:45 pm

Rikki kon weer zien, en ze zag plots Zane liggen. Nu had ze liever dat de blinddoek nog
aan was, en ze merkte dat ze helemaal los was gemaakt. Ze snelde vlug naar Zane, en
ze wist niet wat doen. "Zane word wakker alstublieft, laat me hier niet alleen." Zei Rikki
dan zacht huilend, en ze wou dat zij hier lag en niet hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:48 pm

Zane lag er nog steeds roerloos. Hij hoorde de geluiden niet omzich heen. Zijn gedachtens waren nu ook leeg. Alsof hij bijna levenloos was. Het bloed bleef maar door stromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Cleo

Cleo


Posts : 8
Join date : 27-06-09
Age : 29
Location : -

Profiel
Leeftijd: 17 jaartjuhs
Mens/Meermin: meermin :P
Relatie: geen

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:49 pm

Cleo keek bezorgd naar Zane.
ze vond het zielig voor Rikki.
ze typte snel het nummer in en belde.
ze legde alles uit en waar het was.
het enige nu nog te doen was op de ambulance wachten.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:51 pm

Rikki bleef bij Zane zitten, en ze huilde nog zachtjes om hem. Ze had echt niet gewild
dat hij hier zo lag, en ze legt dan ook haar lippen tegen zijn wang. Ze hield zijn hoofd
voorzichtig vast, en ze wist niet meer wat ze kon doen. "Laat me niet alleen." Zei ze
nog zachtjes tegen hem, en ze bleef zo bij hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cleo

Cleo


Posts : 8
Join date : 27-06-09
Age : 29
Location : -

Profiel
Leeftijd: 17 jaartjuhs
Mens/Meermin: meermin :P
Relatie: geen

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:53 pm

Cleo wachtte rustig af en hoorde sirenes.
ze deed snel de deur open en zag de auto.
hij stopte voor het huis en 2 mensen kwamen eruit.
ze haalde uit de achterkant zo'n bed.
ze legde Zane voorzichtig op het bed en deden hem in de ambulance.
"kom Rikki" ze glimlachte.
ze stapte in de ambulance en wachtte op Rikki......
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:54 pm

Zane lag daar nog steeds maar. Wachtend op de ambulance of in zijn geval als hij zo bleef liggen wachtend op de dood. Hij voelde echt heel licht een paar aanrakingen. Maar iets doen of erop reageren ging niet. Het kwam ook niet in hem op doordat hij bewusteloos was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Emptyza jun 27, 2009 12:56 pm

Rikki hoorde dan de mensen van de ambulance, en ze namen Zane mee op de
brancard. Ze volgde hen dan maar, en ze keek naar Cleo. "Het is mijn fout ik had
daar moeten liggen, en niet hij." Zei Rikki dan met betraande ogen, en ze ging dicht
bij Zane zitten in de ambulance. Ook nam ze zijn hand vast, en ze liet deze niet los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ontvoerd en vastgebonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd en vastgebonden   Ontvoerd en vastgebonden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontvoerd en vastgebonden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Land RPG :: Stad-
Ga naar: