Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gewoon wat rondwandelen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jeroen

Jeroen


Posts : 35
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 17
Mens/Meermin: mens
Relatie: nog niemand

Gewoon wat rondwandelen Empty
BerichtOnderwerp: Gewoon wat rondwandelen   Gewoon wat rondwandelen Emptyza jun 27, 2009 7:33 am

Jeroen liep wat rond over het strand. Hij keek wat rond hier om te zien wet er te doen was. Je kon hier surfen enzo. Hij grijnsde en keek naar de jonge surfers in het water. Hij glimlachte en liep wat door. De zon viel op zijn zwarte haar wat onder zijn pet uit kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Gewoon wat rondwandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rondwandelen   Gewoon wat rondwandelen Emptyza jun 27, 2009 7:45 am

Rikki zat op dit moment in de zee, en ze kwam net terug van het eiland Mako. Net
als ze het water uit wilde gaan zag ze volk op het strand, en ze zucht dan ook heel
even diep. Dan besluit ze maar om ergens anders uit het water te komen, en ze
zwemt gewoon weer weg. Men kon haar staart zien maar dat was dan ook alles wat
je kon zien. Nouja gelukkig kunnen ze niet zien dat ze een meermin was, want dat
kon voor haar gevaarlijk zijn zeg maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Posts : 1
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 10
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: nobody likes me.

Gewoon wat rondwandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rondwandelen   Gewoon wat rondwandelen Emptyza jun 27, 2009 7:49 am

Emma kwam uit het water waar niemand haar kon zien.
Toen ze in mens veranderde ging ze naar Jeroen.
''Hallo''zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Gewoon wat rondwandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rondwandelen   Gewoon wat rondwandelen Emptyza jun 27, 2009 7:52 am

Na een tijdje was Rikki er zelf ook uitgekomen, en ze veranderde in een mens. Niet
veel later liep ze het strand op, en ze kijkt dan ook heel even om haar heen. Ze zag
een meisje staan bij een jongen, en dus liep ze naar hen toe. Ze besloop aan Emma,
en ze stond dan ook bij hen stil. "Hallo." Zei Rikki dan ook gewoon vriendelijk tegen
hen, en ze kijkt wat in het rond.


Laatst aangepast door Rikki op za jun 27, 2009 8:13 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen


Posts : 35
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 17
Mens/Meermin: mens
Relatie: nog niemand

Gewoon wat rondwandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rondwandelen   Gewoon wat rondwandelen Emptyza jun 27, 2009 7:53 am

Jeroen zijn blik staarde over de zee waar kleine surfers aan het surfen waren en de grote waren het hun aan het leren. Hij grijnsde even en zag dat er een kleine jongen helemaal aleen zat op het strand met een surfbord naast zich. Hij liep naar hem toe en ging naast hem zitten. "Waarom ga je het water niet in"vroeg hij aan de jongen. Waarop de jongen antwoorde "Ik kan niet surfen" Hij glimlachte en zei "ik leer het je wel." De jongen glimlachte en knikte. Jeroen liep samen met hem het water in. De jongen kroop op zijn bord. "Luister je moet pedelen tot je op de juiste hoogte zit van de golf voor jou,dan moet je op je bor kruipen en vertrouwen hebben in jezelf. Zie je die kleine jongen daar op het bord. Ik heb het hem ook geleerd en nu is hij een van de beste."zei hij. De jongen knikte en deed alles wat hij zei. Hij peddelde het water in en kwam op de juiste hoogte en hij ging rechtstaan en surfte. Hij knikte naar de jongen en ging weer op het strand staan. "hey"zei hij vriendelijk tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Gewoon wat rondwandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rondwandelen   Gewoon wat rondwandelen Emptyza jun 27, 2009 9:12 am

Rikki kijkt beide aan, en ze stapt dan gewoon ergens anders naartoe. Even kijkt ze in
het rond waardoor ze dan even niet oplette. Een jongetje deed nogal stout bij iedereen,
en deze schiet dan ook met zijn waterpistool op iedereen. Dit keer zag hij Rikki staan,
en ze merkte dat pistool dan ook op. Ze schrok als ze een straal op zich kreeg, en ze
rende dan ook vlug naar het water toe. Eenmaal dat ze wegzwom kwam ze in de verte
tevoorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gewoon wat rondwandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat rondwandelen   Gewoon wat rondwandelen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gewoon wat rondwandelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Land RPG :: Strand-
Ga naar: