Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het ziekenhuis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptyma jun 29, 2009 2:35 pm

Zane keek weer naar haar en volgde haar bewegingen. Hij voelde hoe haar lippen de zijne raakten en hij kustte haar rustig terug. Hij sloeg een arm om haar heen en keek haar kort aan waarna hij zijn ogen even sluit. ''ik beloof dat ik snel uit het ziekenhuis zal zijn'' zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptyma jun 29, 2009 2:47 pm

Rikki kijkt hem aan in de ogen, en ze legt een hand op zijn wang. "Het voornaamste is
dat je grondig geneest Zane." Zei Rikki dan met een twinkeling in de ogen, en ze hield
hem nog steeds vast om zijn hals. "Ik wou dat ik kon blijven, maar helaas moet ik
straks weggaan tenzij ik nu inslaap val." Zei ze dan even lachend, en ze kijkt hem erg
diep in de ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptydi jun 30, 2009 7:32 am

''het eerste wat ik ga doen als ik uit het ziekenhuis ben is die jongens in elkaar slaan, en dan vooral die ene die me neer stak en die andere die steeds bij jou zat'' zei Zane en snoof even. Hij keek kort naar haar en daarna naar buiten door het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptydi jun 30, 2009 9:27 am

"Als je wil kan ik je helpen door ervoor te zorgen dat ze het te warm krijgen? Je weet
toch nog wel dat ik de kracht heb om water enz. te laten koken?" Vroeg Rikki dan zacht
tegen hem, en ze hield hem nog heel even zo vast. Om eerlijk te zijn wilde ze hier de
hele nacht bij hem blijven, maar ze wist niet of het mogelijk was. Ze zucht dan ook
even heel diep, en ze laat hem dan los om even op het bed te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptydi jun 30, 2009 9:41 am

''dat kan ja, maar ik doe het toch liever zelf'' zei hij en ging even recht zitten. Hij stond langzaam aan op en liep naar het raam toe. Hij keek naar buiten en snoof. ''waarom kan ik niet gewoon nu uit dit ziekenhuis?'' zei hij en hij deed zijn shirt even omhoog en keek naar de nu gehechtte wond. Hij zuchtte even en liet zijn shirt weer zakken en keek weer naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptydi jun 30, 2009 9:48 am

Rikki knikt heel even kort, en ze kijkt hem vriendelijk aan. Dan volgt ze hem met haar
blik, en ze wist even niets meer te zeggen. Haar hart sloeg weer sneller, en ze schud
dan kort haar hoofd. Daarna staat ze op en stapt ze zelf ook naar het raam, waarna ze
dan haar hand op zijn schouder legt. "De wonde moet eerst genezen Zane, ik wil niet
dat je weer begint te bloeden." Zei ze dan heel zachtjes, en ze blijft gewoon zo staan.
Ze had het plots ook een beetje warm, en ze wilde haar topje dan ook bijna uitdoen.
Gelukkig deed ze dat niet, en ze bleef gewoon naast hem staan terwijl ze even naar
buiten keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptyvr jul 03, 2009 12:07 pm

Zane staarde nog naar buiten en hoorde wat Rikki zei. Hij knikte langzaam en zuchtte. ''ik weet 't'' zei hij met tegen zin. Hij voelde de hand van Rikki op zijn schouder en keek even om naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptyvr jul 03, 2009 1:17 pm

Rikki bleef gewoon zo staan, en ze legt dan haar hoofd op zijn schouder. Ze keek zelf
ook nog naar buiten, waarna ze dan tegen de vensterbank aanleunt met haar kont. Ze
kijkt hem even aan, en dan naar de grond. Gosh ze wilde hem helaas niet uit het oog
verliezen, en ze voelde zich wat vreemd in de buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptyvr jul 03, 2009 2:42 pm

Zane keek naar haar en draaide zich om en ging naast haar staan. Hij sloeg een arm om haar schouders heen en staarde voor zich uit. Naar de lege witte muur voor hen. Hij zuchtte diep, wat wou hij die jongens terug pakken zeggen. Het liefst vermoorde hij ze één voor één.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptyvr jul 03, 2009 2:45 pm

Rikki bleef naast hem staan, en ze merkte zijn arm om haar schouders. Ze wist dat hij
het liefste die jongens terug wilde pakken, maar toch wilde ze niet dat hij hierdoor in
de problemen kwam. Hoewel ze hem erg dapper vond, en ze gaf hem een kusje op
zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptydo jul 09, 2009 5:46 am

Zane keek op toen ze hem een kusje op zijn wang gaf en hij drukte vervolgens een kus op haar wang. Hij keek op toen de deur open ging en er een verpleegster binnen kwam. Ze had een karretje waar drinken op stond. ''meneer, u kunt beter weer gaan liggen in bed en mevrouw wilt u misschien iets te drinken?'' vroeg ze vriendelijk. Zane haalde zijn schouders op en ging met tegen zin maar weer op het bed liggen en keek van Rikki naar de verpleegster.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptyvr jul 10, 2009 9:30 am

Rikki hoorde ook plots de deur, en ze zag een verpleegster staan. "Uhm een glas water
is goed hoor." zei Rikki dan vriendelijk tegen de verpleegster, en ze merkte dat Zane
met tegenzin in het bed ging liggen. Ze vond het wel een beetje grappig, en ze kijkt dan
vriendelijk naar de verpleegster. Zijzelf liep dan gewoon naar de stoel die nog bij het
bed stond, en ze ging daarop zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2009 2:56 pm

De verpleegster grinnikte ook even om de reactie van Zane. ''en wil jij ook wat drinken?'' vroeg de verpleegster aan Zane. ''doe ook maar wat water'' Antwoorde Zane rustig en keek even wat omzich heen. De verpleegster schonk in twee glazen wat water en zette ze op het tafeltje naast het bed van Zane. ''alsjeblieft'' zei de verpleegster tegen de twee en liep daarna weer rustig weg uit de kamer. Zane keek haar vaagjes na en keek daarna naar Rikki en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Emptydo jul 16, 2009 1:51 pm

Rikki bleef gewoon rustig zitten op de stoel, en ze kijkt dan naar Zane. Ze was blij dat
hij niet ernstig gewond was, want dan zou haar hart gewoon breken. Niet veel later ging
de verpleegster weg, en ze keek deze dan na. Rustig stond ze op en ze ging op het bed
zitten, waarna ze dan even in zijn ogen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het ziekenhuis
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Land RPG :: Stad-
Ga naar: