Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het ziekenhuis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyza jun 27, 2009 1:04 pm

Met loeiende sirene's reed de ambulance richting het ziekenhuis. Meteen voor de ingang stopte ze en lieten ze Rikki en Cleo uitstappen. Daarna tilde ze Zane die op de brancard lag snel naar binnen. Er bleef een dokter buiten. ''jullie moeten even in de wachtkamer wachten'' zei de dokter tegen hen. Eenmaal in het ziekenhuis verdwenen ze met Zane in een kamer en bleven ze daar enkele uren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyza jun 27, 2009 1:08 pm

Rikki liep het ziekenhuis in, en ze wilde eerlijk gezegd naar hem gaan. Dan hoorde ze
de woorden van de dokter, en ze ging met tegenzin de wachtkamer in. Daar zat ze
neer, en ze wist niet meer wat doen. Het enige waar ze nu aandacht was die jongens,
een koekje van eigen deeg geven of gaan onderduiken op het eiland. Ze ijsbeerde wat
door de wachtkamer, en ze hoopte dat ze hem snel weer mocht zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 3:36 am

Na een paar uur kwamen de dokters naar buiten met een bed met wieltjes eronder. Op het bed lag Zane. Ze reden hem naar een kamer, eentje voor hem alleen. De dokters gingen de kamer rustig uit en een van hem kwam naar Rikki en Cleo toe. ''We vreesde eerst het ergste, en we dachten dat hij in coma zou belanden'' begon de dokter met een ernstig gezicht. ''maar gelukkig is het mes niet bij iets gekomen dat schadelijk is, hij ligt nu te slapen en als jullie rustig zijn mogen jullie wel naar hem toe'' zei de dokter daarna met een lichtte glimlach en hij gaf hen een briefje met het kamer nummer erop.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 3:58 am

Rikki ijsbeerde nog steeds in de wachtkamer, en ze wist nog steeds niet wat ze moest
doen. Dan zag ze de dokter binnenkomen, en ze luisterde naar zijn woorden. Even
moest ze gaan zitten, want de eerste woorden brachten haar bijna in shock. Totdat hij
verder sprak tegen hen, en ze nam dan het briefje aan. Haar ogen waren nog rood van
de tranen, en dan besluit ze om naar zijn kamer te gaan. Rustig liep ze de kamer in, en
meteen ging ze bij hem zitten op een stoel. Ze nam zijn hand vast, en de tranen waren
er weer gekomen. "Zane het spijt me zo, als ik had geweten dat dit zou gebeuren dan
had ik me voor gezet. Jij had hier niet moeten liggen maar ik." Zei Rikki dan met haar
betraande ogen, en ze legt haar hoofd op het bed tegen zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 4:02 am

Zane lag rustig te slapen. Hij was nog in een diepe slaap, en hoorde Rikki dus niet binnen komen. Hij hoorde ook haar woorden niet maar in zijn slaap kon hij op een of andere manier wel een beetje de aanrakingen voelen. Er verscheen een klein glimlachtje op zijn lippen maar wakker worden dat deed hij nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 4:04 am

Rikki bleef zo liggen met haar hoofd op het bed, en ze sloot kort haar ogen. Doordat ze
huilde werd ze wat moe, en ze viel plots inslaap. Nouja ze viel voor kort inslaap, en ze
kon alles wel nog horen. Haar hart ging alle kanten op, en ze hoopte dat hij snel wakker
zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 4:11 am

Na een lange tijd te hebben geslapen werdt Zane langzaam aan een beetje wakker. Hij opende zijn ogen half en haalde diep adem. Hij opende ze toen helemaal en keek verbaasd omzich heen. Hij voelde toen ineens een schok in zijn buik en ging terug ontspannen liggen. Hij voelde toen wat tegen zijn hand. Hij keek op en zag dat het Rikki was. Hij zag dat ze sliep en zei dus maar niks. Niet dat dat ook lukte, waarschijnlijk zou hij dan toch schor klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 4:13 am

Rikki sliep nog steeds, maar dan werd ze na een tijdje wakker. Ze merkte plots dat hij
wakker was, en ze kreeg weer tranen. Ze omhelsde hem voorzichtig, en ze legde haar
hoofd tegen het zijne aan. "Het spijt me." Zei Rikki tegen hem, en ze herhaalde steeds
die woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 4:55 am

Zane keek nog even naar haar en richtte zijn blik toen op de zee die je vanaf het raam buiten kon zien. Ineens voelde hij twee armen om zijn hals en voelde het hoofd van Rikki tegen het zijne. Hij hoorde haar woorden die ze steeds herhaalde en hij keek haar aan. Hij wist nog even niets te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 4:58 am

Rikki bleef zo zitten, en ze wilde hem niet loslaten. Natuurlijk zorgde ze er wel voor
dat hij genoeg ruimte had voor te ademen, maar toch wilde ze hem voorlopig nog
niet loslaten. "Jij had hier niet moeten liggen Zane." Zei Rikki tegen hem, en ze kijkt
hem dan in de ogen aan. Haar ogen waren heel erg rood, maar dat kon haar niets
schelen. Nog steeds keek Rikki hem aan in de ogen, en zonder erbij na te denken gaf
ze hem een kus op zijn lippen. Ze sloot haar ogen, en ze liet de kus wat lang duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 11:21 am

Zane luisterde naar haar woorden en keek haar aan. ''Ze hebben je toch niets gedaan he?'' Vroeg hij. Hij voelde toen zijn lippen op de zijne. Hij wist even niet wat te doen maar sloeg toen zijn armen om haar heen en kustte terug. Hij grijnsde tegelijk even lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Lewis

Lewis


Posts : 3
Join date : 28-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: nope

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 11:26 am

Lewis liep wat rond in het ziekenhuis. Opeens kwam hij voorbij de kamer van Zane. Hij ging in de deurlijst hangen en keek hem aan. "Wat is er nu gebeurd"vroeg hij aan beiden. Hij grijnsde even en wachte op een reactie van hun. Hij keek even naar iemand die voorbij kwam maar zijn blik ging weer naar binnen. Hij keek hem en Rikki aan en wachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 11:29 am

Zane keek verbaasd op toen hij de stem van iemand hoorde. Hij haalde zijn lippen van die van Rikki af en keek naar de deur. Hij zag dat het Lewis was en grijnsde lichtjes. ''hé Lewis'' zei hij rustig tegen hem. ''uhm, neergestoken door iemand'' zei hij en haalde kort zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Lewis

Lewis


Posts : 3
Join date : 28-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: nope

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 11:35 am

"Slim Zane om welke reden nu weer"vroeg hij en ging de kamer in. Hij keek hem aan en grijnsde even. Hij en knikte naar Rikki en keek even naar de wonde. "Woor de rest alles goed"vroeg hij droog aan hem. ij krabte even aan zijn elleboog en wachte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 11:55 am

Zane keek even naar Rikki en daarna weer naar Lewis. ''ze gebruikte Rikki om mij te breken ofzo'' zei hij en snoof even. ''Ze zitten bij dezelfde motorcross baan als ik'' zei hij daarna. ''en verder gaat het wel goed ja'' zei hij even droog terug en grijnsde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Lewis

Lewis


Posts : 3
Join date : 28-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: nope

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 12:13 pm

"Ow nou ik ben blij dat jullie nog leven"zei hij tegen hem. Hij grijnsde even en keek Zane aan. "Wel ik ga je laten"zei hij tegen hun. "Zie maar dat je snel weer weg bent hier"zei hij en toen vertrok hij. Hij liep de kamer uit en liep zo door de gangen weer naarbuiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyzo jun 28, 2009 12:24 pm

Rikki keek om naar Lewis, maar ze zweeg gewoon. Ze had de heletijd geluistert naar
hun gesprek, en ze liet Zane niet los. Dan kijkt ze Zane weer aan, en haar wangen
werden weer wat roder dan eerst. Ze legt haar hoofd op zijn schouder, en ze hield hem
voorzichtig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyma jun 29, 2009 1:40 pm

Zane keek met een licht grijnsje naar Lewis en grinnikte. ''later'' zei hij toen Lewis de kamer uit liep. Hij keek toen naar buiten en legde zijn hoofd tegen die van Rikki. Hij wist niet goed of hij spijt had van zijn actie bij het oude huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyma jun 29, 2009 1:42 pm

Rikki kijkt hem daarna in de ogen aan, en ze laat hem dan weer gewoon los. Rustig
liep ze naar het raam, en ze keek naar buiten. Dan slaakt ze even een diepe zucht,
en ze dacht ook heel even na. "Ik denk dat ik je maar ga laten rusten." Zei Rikki dan
nadat ze met haar rug naar het raam stond, en ze kijkt wat naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyma jun 29, 2009 1:52 pm

Zane keek op toen ze op stond en naar het raam toe liep. Hij hoorde haar woorden en zuchtte een keer. ''je mag best blijven als je wil teminste'' zei hij tegen haar. Misschien kon het gewoon niet goed gaan tussen hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyma jun 29, 2009 1:55 pm

Rikki kijkt hem even aan, en dan weer naar de grond. Ze wist niets meer te zeggen,
en ze twijfelde heel even. Ze wilde wat zeggen maar ze zweeg gewoon, en ze gaat
dan maar weer op de stoel zitten. Even zucht ze heel erg diep, en ze legt dan haar
hoofd op het bed neer. "Nog heel even dan, maar daarna ga ik naar Mako-eiland."
Zei Rikki dan tegen hem, en ze nam zijn hand weer even kort vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyma jun 29, 2009 2:20 pm

''ow okej..'' zei hij een beetje teleurgesteld en zuchtte diep. ''ga anders nu maar, ik zal vast wel snel uit dit ziekenhuis zijn, en mako is belangrijker dan ik, denk ik'' zei hij en glimlachtte lichtjes terwijl hij naar de muur voor zich staarde en zijn hoofd toen op het kussen liet vallen en even kreunde. De wond begon wat te steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyma jun 29, 2009 2:24 pm

Rikki kijkt op bij het horen van zijn woorden, en ze wist even niet meer wat zeggen.
Ze twijfelde weer een tijdje, en ze stond dan gewoon op. "Mako is niet het belangrijkste
voor me, maar jij wel." Zei Rikki dan plots nadat ze zich met haar rug naar hem toe
gedraaid had. Ze wist niet meer wat doen nu, en het liefste zou ze willen blijven maar
dat ging nu eenmaal niet. Het bezoekuur was dan ook bijna om, en dan had ze al
helemaal geen keus om weg te gaan. Dan draait ze zich terug om, en ze merkte dat
hij pijn had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Admin
Zane


Posts : 45
Join date : 26-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Mens
Relatie: Nee

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyma jun 29, 2009 2:30 pm

Toen de steek weer voorbij was deed Zane zijn ogen weer open. Hij had haar woorden gehoord en zuchtte diep. Hij keek naar haar en ging toen wat rechter zitten. Hij keek naar de klok die aan de muur hing en zachtjes tikte. Hij zag dat het bezoekuur bijna voorbij was en zuchtte diep. ''fijn..'' mompelde hij en zuchtte nog eens diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://secretmermaids.actieforum.com
Rikki

Rikki


Posts : 89
Join date : 27-06-09

Profiel
Leeftijd: 18
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: No one likes me

Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Emptyma jun 29, 2009 2:32 pm

Rikki kijkt hem aan in de ogen, en ze omhelsde hem dan weer heel voorzichtig. Ze
wilde om eerlijk te zijn niet weg van hem, maar alleen zal ze wel moeten van de
dokters. Daarna drukte ze nog een kus op zijn lippen, en ze liet hem even niet los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het ziekenhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   Het ziekenhuis Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het ziekenhuis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Land RPG :: Stad-
Ga naar: