Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Neverland (RPG)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Laetitia

Laetitia


Posts : 33
Join date : 28-06-09
Age : 28
Location : Nijmegen

Profiel
Leeftijd: 15
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: Geen

Neverland (RPG) Empty
BerichtOnderwerp: Neverland (RPG)   Neverland (RPG) Emptyma jul 06, 2009 10:21 am

Naam: Neverland
Soort: RPG
Onderwerp: Peter Pan
Omschrijving: Dit is een RPG-site gebaseerd op het verhaal van Peter Pan. Hij en zijn vrienden en vijanden wonen in Neverland, het magische land dat zich bevindt in de fantasie van ieder kind. We spelen hier in de tijd ná de tweede Peter Pan film. Wendy is opgegroeid, en komt dus niet meer in Neverland. Wel heeft ze een dochter, Jane, en we spelen vlak na de tijd dat Jane in Neverland was. Wel is er de mogelijkheid om Jane als karakter te spelen, en haar gewoon als Lost Girl te spelen. Ook kun je een zelfbedacht karakter spelen.
Link: http://neverland.forum2go.nl/

De site is net nieuw, en ziet er dus niet uit. Maarja, om een actieve site te krijgen, moet je toch ergens reclame maken? Waarom Peter Pan? Dat is voor kinderen, zul je je afvragen. Ik kwam onlangs de PeterPan-film tegen in mijn kast, en was meteen weer gecharmeerd door het verhaal. Ook ontdekte ik op youtube Peter Pan 2, en ik was helemaal verkocht! En sindsdien kon ik het niet uit mijn hoofd zetten om er een RPG van te maken. Ik ben een nogal slechte admin, en heb nog nooit een site langer dan een maand vol kunnen houden...hopelijk gaat het dit keer lukken. Dus...zin om terug te gaan naar je kindertijd?
Tweede ster van links, en rechtdoor naar de dageraad! Welkom in Neverland!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Neverland (RPG)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Other stuff :: Reclame-
Ga naar: