IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Niet weten wat doen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Laetitia

Profiel
Leeftijd: 15
Mens/Meermin: Meermin
Relatie: Geen

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 3:28 am

'Eigenlijk was ik hier met twee vrienden van me, maar ik ben ze kwijt geraakt,' antwoordde Laetitia prompt. Ze keek om zich heen, en merkte dat ze hier inderdaad veruit de jongste was. 'Ze gingen samen even naar buiten denk ik, maar dat even duurt inmiddels al heel lang.' Op de een of andere manier vond ze het totaal niet raar om tegen deze vreemdeling te praten. Iets wat ze normaal wel raar vond. 'Maar goed, ik ben Laetitia. Wat is jouw naam?' Ze was nieuwsgierig naar de naam van de jongen, want ze wilde weten of zijn naam een betekenis had en of ze die wist. Ze glimlachte terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Matt

Profiel
Leeftijd: 17
Mens/Meermin: Mens

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 3:31 am

"Leuke vrienden." zei Matt rustig en dronk de rest van zijn glas uit, die hij terug naar de barman schoof en keek toen terug naar het meisje. "Laetitia hé? Ik ben Matt." stelde hij zich met een glimlachje voor. Hij hoorde de deur opengaan en zag een jong koppeltje binnen komen en zich aan een tafeltje zetten. Eigenlijk niks speciaals, maar Matt werd soms nogal snel afgeleid. Hij keek vluchtig terug naar Laetitia. "Je ziet er best wel jong uit.. jonger dan de meeste hier." zei hij eerlijk.
Profiel bekijken
Laetitia

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 3:40 am

'Hmm..ja, leuke vrienden,' antwoordde Laetitia afwezig. Ze betrapte zichzelf erop dat ze weer dacht aan de zee, en hoe ze er zo snel mogelijk kon komen zonder argwaan te wekken bij andere mensen. 'Ah, oké, Matt.' Matt, wacht, dat was zijn naam. Geconcentreerd ging ze alle namen en hun betekenissen die ze kende door, en kwam zo uit bij Matthew. 'Geschenk van God...' mompelde ze zachtjes. Waarom had iedereen toch zo'n heilige naam? 'Ja, ik ben ook nog jonger...' vertelde ze. 'Waarschijnlijk de jongste in de hele tent...' Ze zuchtte.
Profiel bekijken
Matt

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 3:43 am

Matt keek vreemd op toen ze 'Geschenk van God' zei. "Slimme meid." zei hij met een licht grijnsje. Hij had niet gedacht dat ze zoiets zou zeggen en dat de betekenis dan nog juist zou zijn ook. "Helaas heb ik geen idee van de betekenis van jouw naam." bekende hij en luisterde toen verder naar Laetitia. "Zoiets dacht ik al. Dat je de jongste bent bedoel ik." zei hij toen rustig en keek even door het raam naar buiten. De zee was in de verte te zien en Matt glimlachte eventjes afwezig.
Profiel bekijken
Laetitia

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 3:46 am

Laetitia glimlachte, ze was verbaasd dat hij de betekenis van zijn eigen naam wist, wat niet veel mensen wisten. 'De vreugdevolle,' zei ze. 'Mijn naam betekent de vreugdevolle.' Ze zuchtte weer, en volgde zijn blik. Hij keek naar de zee. Heel even schrok ze, maar ze verborg het. Zou hij...zou hij íets weten? Het leven van een meermin was vol zorgen. Je moest altijd op je hoede zijn voor mensen die het wisten, of op je spoor zaten. Maar toch zou ze het niet willen ruilen voor een ander leven, want zwemmen was heerlijk. Ze was al te lang niet meer in het water geweest.
Profiel bekijken
Matt

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 3:53 am

Matt bleef nog even naar de zee staren en keek toen terug naar Laetitia. Hij merkte even een bezorgde indruk op haar gelaat en keek haar verbaasd aan. "Is er wat?" vroeg hij rustig. Zonder echt op antwoord te wachten stapte hij van zijn kruk af en keek terug door het raam naar buiten. "Nou.. nu je toch hier alleen zit.. zin om met mij mee te gaan? Het is prachtig weer en het is zo mooi buiten.." misschien klonk het een beetje stuntelig, maar Matt had geen zin zoals altijd alleen rond te slenteren op het strand.

(ben zo terug)

Laatst aangepast door Matt op wo jul 01, 2009 4:04 am; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Laetitia

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 3:59 am

'Oh, nee, er is niets,' antwoordde ze, en ze glimlachte weer. De jongen kwam oprecht over, dus Laetitia besloot dat hij nergens van wist. 'Uhm...ja, opzich...dat wil ik wel,' zei ze, en ze besloot dat het altijd beter was dan hier blijven zitten. Jeroen en Rikki waren toch te druk bezig met elkaar, dus ze zouden haar vast niet missen. Wat ze deed was ongelooflijk dom, en dat wist ze. Welke meermin ging er nou weer in de buurt van het water wandelen met een méns die er absoluut niets van mocht weten? Zij dus. Was ze nu niet net zo onverstandig als Rikki? Maar nu had ze al ja gezegd, dus ze sprong ook van haar kruk af. Gewoon zorgen dat ze níet in het water terecht zou komen.
Profiel bekijken
Matt

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 4:25 am

"Mooi" glimlachte Matt tevreden. Hij wachtte tot Laetitia klaar was om te vertrekken, zwaaide kort naar de barman, die vluchtig terugzwaaide, en stapte toen naar de uitgang. Hij opende de deur en liet Laetitia voor gaan, waarna hij zelf ook naar buiten ging en naast haar ging lopen, richting het strand.
Profiel bekijken
Rikki

Profiel
Leeftijd: 18
Relatie: No one likes me

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 10:34 am

Rikki kijkt hem even aan als hij een papiertje wegsmijt, en ze besluit maar gewoon te
zwijgen. Dan kijkt ze wat om haar heen, en ze besefte nu pas dat ze Laetitia waren
vergeten. Even zucht ze heel diep, en ze kijkt wat naar de hemel. Toch blijft ze nog
bij Jeroen staan, en ze wist even niets te zeggen. "Heb je soms zin om even een korte
wandeling te gaan maken?" Vroeg ze dan vriendelijk aan hem, en ze had op dit korte
moment wel zin om weer een keertje te gaan zwemmen. Hoewel ze dat nu niet zou
gaan doen, aangezien ze van gezelschap houd.
Profiel bekijken
Jeroen

Profiel
Mens/Meermin: mens
Relatie: nog niemand

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 1:55 pm

"Misschien wel goed om alles te vergeten,wat er net gebeurd is"zei hij tegen haar. Hij stond op en keek even naar het briefje dat verderop op de grond lag. Hij wist niet of ze het zou oprapen of laten liggen. Maar die groep zou nog ven hem horen opeen wel pijnlijke manier. Hij keek even rond en zuchte.
Profiel bekijken
Rikki

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 2:39 pm

Rikki knikt even kort naar hem, en ze wacht dan af totdat hij recht staat. Als hij dan
recht staat kijkt ze wat om haar heen, en om eerlijk te zijn wist ze niet welke kant hij
op zou willen gaan. "Welke kant wil je op? En naar waar zou je willen gaan?" Vroeg
Rikki dan vriendelijk tegen hem, en ze kijkt hem dan ook rustig aan.
Profiel bekijken
Jeroen

Profiel
Mens/Meermin: mens
Relatie: nog niemand

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   wo jul 01, 2009 3:57 pm

"Zolang ik maar iemand bij me heb die ik vertrouw boeit het me niet"zei hij tegen haar. Hij kreeg een bericht van een van die jongens van net. 'domme jongen ouders dood en nu zoeken we je broer en later jezelf'stond erin. Hij smeet zijn Gsm krachtig weg en die belande meters verder op de grond.
Profiel bekijken
Rikki

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   do jul 02, 2009 8:59 am

Rikki glimlacht even bij zijn woorden, en ze kijkt hem rustig aan. "Maak je geen
zorgen ik ben erg goed te vertrouwen." Zei Rikki dan wat ook de waarheid was,
en ze schrok dan even plots als hij zijn gsm wegsmeet. "Uhm is er soms iets ergs
gebeurd? Anders kunnen we ook gewoon naar het eiland Mako gaan. Daar komt
amper iemand, en ik ken dat eiland heel erg goed." Zei ze dan wat bezorgd, en
ze wist verder eigenlijk niets meer te zeggen.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Niet weten wat doen   

Niet weten wat doen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Land RPG :: Haven-
Ga naar: